lundi 21 novembre 2016

Great news!

Bonjour à tous! Hi there!

C'est avec grand plaisir que je vous annonce ici ma collaboration avec Likeforever, qui m'a proposé d'intégrer sa toute première Design Team!!!!
I'm so excited to tell you I'm part of the very first Design Team at Likeforever.

Nous voici ! - Here are the 6 of us!
 

Pour celles et ceux qui ne connaissent pas Likeforever, la boutique est ICI et le blog est LA
For those who are not familiar with Likeforever, please click to discover THE SHOP and THE BLOG !

Cette semaine, nous allons découvrir notre toute nouvelle DT, avant de vous donner rendez-vous avec nos toutes nouvelles créations, qui j'espère vous inspireront!
This week, we'll get to know our brand new DT members, before discovering what we've got in store for you! Hope you'll like it!

Pour être sûr(e)s de ne rien manquer, inscrivez vous dès maintenant à la newsletter, et suivez nous sur les réseaux sociaux, tous les liens sont sur le blog.
Don't miss a single post, subscribe to our newsletter and follow us on social networks, the links are all on the blog.

Merci encore à Likeforever de sa confiance, je suis fière de faire partie de votre équipe et j'ai hâte de commencer cette aventure avec vous!
Thanks to Likeforever for trusting me, I'm proud to be part of your Design team, and I'm looking forward to get started!

A très vite, Biz
Love from France
Scr@pgirl/ Christine

2 commentaires:

  1. Congrats Christine! So happy to be on this team with you! Love your scrapbooking style!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thanks a lot Monique. I'm as happy as you are, and thrilled to discover you all girls!

      Supprimer